ســــــــــــــــــــرما ... !
+هوا بس نا جوانمردانه سرد است !!!
حرف ها،بغض ها،خنده ها حتی!یخ می زنند و تو می مانی و یک دنیا اعتراضِ همرنگ:"چقدر بی روح شده ای!"
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم مهر ۱۳۹۲ ساعت 7:7 توسط اِشاوه
|
عنوان از یغما گلرویی فکر میکنم . . .